The special strength of the cleaning service Blistavi dom is in the quality of its employees. Our jobs are filled with the best. We employ labors in different generations. In order to strengthen our company, we are constantly looking for skilled workers who want to follow with us the path of success. Fill out the application form or send us your resume to This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
We look forward to meeting you!
There are many tricks for easier and faster cleaning, but when it comes to strategy, it is best to ask those who do the general cleaning every day - Blistavi dom employees. Cleaning is a job that professionals are doing a lot faster and more efficiently, and from now, we are revealing our cleaning tricks and hacks
If you have any problem or question regarding cleaning or cleaning products, please feel free to contact us.
For free advice, contact us via This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., Facebook or Instagram.
If you are overwhelmed by your own obligations or for any reason you don't have time to deal with the guests and their demands, and in the end, you want to benefit from your property, please feel free to call us. Our team combines top experts in marketing, tourism, construction, maintenance and also cleaning service.
Do you want your home to re-tickle? Don't worry, we have a solution. Select the day and time in our calendar when you want our service to knock on your door. In just a few simple steps, we will solve your problems!
Read moreRewarding the Loyalty of our Clients
Cleaning service Blistavi dom d.o.o strives to save valuable time, money and energy to all its customers. The satisfaction of our users is a testament to the accomplishment of our initial mission. For this reason, we have decided to give you bonuses and prizes which result is your shiny smile that perfectly suits your shiny home or business space!
Read more
Ovi uvjeti i odredbe, sa svim potencijalnim izmjenama, odnose se na proces rezervacije naših usluga koje su na raspolaganju na internetskom pregledniku.
Rezervaciji svih naših usluga možete pristupiti putem mobilnog uređaja ili osobnog računala.
Pristupom, pregledavanjem i korištenjem, a potom i ostvarenjem rezervacije, priznajete i slažete se da ste pročitali, razumjeli i složili se s niže navedenim uvjetima i odredbama.
Usluga online rezervacije koju pružamo na ovim stranicama u vlasništvu je tvrtke Blistavi dom d.o.o. i na raspolaganju je za Vašu osobnu upotrebu u skladu s uvjetima i odredbama u nastavku.
Usluga uključuje i korisničku podršku našeg stručnog tima u bilo koje doba dana.
Opće odredbe
Usluga online rezervacije označava online kupovinu usluge/a, narudžbu broja djelatnika, uslugu naplate i rezervacije termina usluga/e koje omogućuje tvrtka Blistavi dom d.o.o. i ujedno je ustupa na korištenje svim svojim klijentima.
Online rezervacija omogućuje Vam pristup i mogućnost narudžbe svih usluga koje tvrtka nudi u bilo kojem trenutku. Na ovaj način donosimo Vam i znatne uštede vremenskih resursa.
Putem ove usluge, tvrtka oglašava, promovira i nudi svoje usluge na tržištu.
Kako izvršiti rezervaciju?
Da biste ostvarili rezervaciju putem internetskog preglednika, potrebno je odlučiti se za jednu od ponuđenih usluga. Nakon toga odaberite točan datum i period u kojem se usluga/e trebaju obaviti. Zatim pristupite formularu u koji unosite svoje privatne podatke i u kojem se odlučujete za potreban broj djelatnika. Pročitajte naše uvjete i odredbe i označite ih pročitanima. Na samom kraju procesa odaberite način plaćanje usluge i završite proces rezervacije.
Uspješna rezervacija
Ukoliko ispravno popunite sva polja i odaberete sve tražene parametre, Vaša je rezervacija uspješno zaključena. Potvrda o zaprimljenoj online rezervaciji u kratkom roku dolazi na Vašu e-mail adresu. Uspješnim izvršenjem online rezervacije ulazite u izravan ugovorni odnos s pružateljima naručenih usluga. Od trenutka kad napravite rezervaciju, naš stručni tim pohranjuje sve Vaše podatke i prosljeđuje ih izvođačima usluge.
Otkazivanje rezervacije
Izvršenu rezervaciju moguće je otkazati u bilo kojem trenutku klikom na "Otkaži rezervaciju" unutar maila koji potvrđuje rezervaciju. U svakom trenutku rezervaciju možete otkazati koristeći usluge našeg stručnog tima. U slučaju uspješnog otkazivanja rezervacije, o tome Vas obavještavamo putem e-maila. Otkazivanje rezervacije je besplatno ako istu otkažete najmanje 48 sati prije ugovorenog termina. Ako rezervaciju otkažete između 24 i 48 sati od termina rezervacije, naplatit će Vam se izlazna naknada od 240,00 kuna. Ako rezervaciju ne otkažete ili je otkažete unutar 24 sata od obavljanja usluge, dužni ste platiti cijeli iznos.
Obavijest o autorskim pravima
Ovaj obrazac online rezervacije u vlasništvu je i nadzoru servisa za čišćenje Blistavi dom. Ukoliko nije drugačije navedeno, sve informacije sadržane na obrascu (bez obzira je li riječ o tekstu ili slikama), zaštićene su autorskim pravima i zaštitnim znakovima, a vlasništvo su tvrtke Blistavi dom d.o.o. Ne smijete preuzimati, prikazivati niti ispisivati bilo koji dio sadržaja osim na osobno računalo za osobnu upotrebu, a nikako u poslovne svrhe. Ne smijete mijenjati okvir ili sadržaj bilo kojeg dijela našeg obrasca online naručivanja usluga koje nudimo.
Završne odredbe
Uslugu ćete dobiti nakon što dovršite online kupovinu (ako je uplaćen predujam za uslugu ili ako ste unijeli sve podatke i odabrali gotovinsko plaćanje).
Ako ne dovršite kupnju usluge, nećete ju moći koristiti, a Vaša će kreditna kartica biti neaktivna.
Nagradne KOD za popust možete potrošiti na jedan ili više proizvoda sve dok ne potrošite sav popust.
Sve cijene na online obrascu rezervacije uključuju PDV.
Servis za čišćenje Blistavi dom d.o.o. neće biti odgovoran i neće prihvatiti bilo koju odgovornost za bilo koji virus koji može zaraziti Vaše računalo tijekom online kupovine naših usluga.
Informacije na online obrascu rezervacije mogu se mijenjati u bilo kojem trenutku bez prethodne obavijesti.
Otkazivanje pretplatničkog sporazuma
Korisnik može raskinuti pretplatnički ugovor bez plaćanja naknade za vrijeme i nakon probnog perioda čišćenja.
Probni period čišćenja ovisi o duljini trajanja Ugovora.
Za pretplatu u trajanju od 6 mjeseci, besplatno možete otkazati pretplatu nakon prvog čišćenja.
Za pretplatu u trajanju od 12 mjeseci, besplatno možete otkazati pretplatu nakon prva dva tjedna čišćenja.
Za pretplatu u trajanju od 24 mjeseca, besplatno možete otkazati pretplatu nakon prvog mjeseca čišćenja.
Ako Korisnik nakon isteka probnog perioda ne obavijesti Ponuditelja o želji za raskidom pretplatničkog odnosa, Ponuditelj će pokrenuti pretplatnički odnos u njegovu punom trajanju.
U slučaju odabira bilo kojeg od naša tri pretplatničkih paketa, Korisnik može otkazati pretplatu i prije isteka ugovorne obveze u bilo koje trenutku.
Korisnik je dužan obavijestiti administrativni tim pisanim putem na e-mail adresu This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. o želji za otkazom pretplate.
Korisnik nije dužan navesti Ponuditelju razloge izvanrednog otkaza pretplate.
Odluka Korisnika da otkaže korištenje pretplatničkog paketa stupa na snagu odmah.
Za otkazivanje pretplatničkog paketa prije isteka ugovorne obveze, naplaćuje se izlazna naknada:
Za otkazivanje pretplate na Čisti paket u trajanju od 6 mjeseci, Korisnik je dužan platiti izlaznu naknadu u visini od 500,00 kuna.
Za otkazivanje pretplate na Sjajni paket u trajanju od 12 mjeseci, Korisnik je dužan platiti izlaznu naknadu u visini od 800,00 kuna.
Za otkazivanje pretplate na Blistavi paket u trajanju od 24 mjeseca, Korisnik je dužan platiti izlaznu naknadu u visini od 1300,00 kuna.
Ovaj Sporazum o pretplati u punom je vlasništvu tvrtke Blistavi dom d.o.o. koja jedina ima pravo na korištenje svih odredbi ovog Sporazuma.
Sporazum je podijeljen na Uvodne odredbe, Opće uvjete poslovanja, Uvjete korištenja ugovorenih usluga, Reklamacije, Cjenik poslovanja, Način popunjavanja obrasca i Završne odredbe.
Korisnik je dužan temeljito pročitati i prihvatiti sve navedene odredbe kako bi ostvario željenu pretplatu.
Uvodne odredbe
Ugovor o pretplati u trajanju od 6, 12 ili 24 mjeseca sklapa se između tvrtke Blistavi dom d.o.o (Ponuditelj) i poslovnog partnera (Korisnik).
Korisnik usluge/a može biti svaka punoljetna fizička ili pravna osoba čiji se objekt nalazi na području Zadarske i Ličko-senjske županije.
Ako sklapate ovaj Ugovor u ime tvrtke ili druge organizacije, izjavljujete i jamčite da imate ovlasti djelovati u ime tog entiteta.
Ponuditelj omogućuje usluge čišćenja Korisniku za sljedeće objekte: kuća, stan, poslovni prostor, stubište.
Prava i obveze iz pretplatničkog odnosa između Pružatelja i Korisnika usluge/a čišćenja uređuju se međusobnim ugovorom dviju strana.
Pristankom na odredbe ovog Pretplatničkog ugovora, zasniva se pretplatnički odnos između dviju strana.
Pristupanjem, korištenjem i registracijom fizička ili pravna osoba (Korisnik) izričito prihvaća sve uvjete i odredbe ovog Ugovora i sve buduće izmjene i dopune ovog Ugovora.
Sastavni dio pretplatničkog ugovora čine opći uvjeti poslovanja, uvjeti korištenja ugovorenih usluga i cjenik usluga.
Opći uvjeti poslovanja
Pretplatnički ugovor odnosi se na mjesečno čišćenje s uključenom opremom i sredstvima u trajanju od 6, 12 ili 24 mjeseca.
Ponuditelj se obvezuje čistiti i održavati prostorije poslovnog partnera u dogovorenim terminima za vrijeme trajanja pretplatničkog ugovora.
Korisnik je dužan odrediti učestalost mjesečnih dolazaka i paziti da se zadovolji minimalan broj sati čišćenja u svakom mjesecu (3h).
Korisnik nije dužan odrediti duljinu pojedinačnog čišćenja.
Ipak, pojedinačno čišćenje ne smije trajati kraće od 3 sata.
Prije zasnivanja Pretplatničkog ugovora, Korisniku se omogućuje testiranje željenih usluga bez ugovorne obveze.
Za Čisti paket, probni period odnosi se na prvo čišćenje nakon kojeg Korisnik može odustati od pretplate.
Ponuditelj pretplate obvezan je Korisniku pružiti jasne informacije o odabranom pretplatničkom paketu u svakom trenutku.
Korisnik je u mogućnosti preuzimanja svih odredbi ovog pretplatničkog ugovora na svoje računalo ili mobilni uređaj.
Uvjeti korištenja ugovorenih usluga
Prilikom zaprimanja zahtjeva za pretplatom Korisnika, administrativni tim Blistavog doma odobrava početak pretplatničkog odnosa.
Administrativni tim potom šalje svoj tim na dogovorenu lokaciju po zadanom rasporedu.
Po primitku zahtjeva za zasnivanje pretplatničkog odnosa, Ponuditelj se obvezuje na prvo izvršenje usluge najranije 5 radnih dana od zaprimljenog zahtjeva.
Ponuditelj će obavijestiti Korisnika o točnom datumu i terminu prvog izvršenja usluge.
Za sve iduće termine, Ponuditelj i Korisnik mogu dogovoriti fiksni raspored.
Ponuditelj iznimno može ponuditi Korisniku obavljanje usluge i prije isteka od 5 radnih dana, ako mogućnosti to dozvoljavaju.
Ako usluga ne bude realizirana nakon 5 radnih dana po dogovorenom terminu, korisnik ima pravo na raskid pretplatničkog ugovora bez ikakve izlazne naknade.
Ako se usluga na lokaciji ne može izvesti zbog nepredvidivih okolnosti, radova trećih strana ili nemogućnosti pristupa, Korisnik je o tome dužan obavijestiti Ponuditelja.
Za vrijeme trajanje pretplate, Korisnik Čistog paketa može dojaviti izvanredne rezervacije termina, ali Ponuditelj nije obvezan izvršiti usluge.
Ako je Ponuditelj u mogućnosti rezervirati dodatan termin, može to učiniti, ali nije obvezan.
U slučaju da Korisnik za vrijeme obveznog trajanja pretplatničkog ugovora poželi aktivirati dodatnu uslugu ili povećati broj radnih sati, isto će biti omogućeno od strane Ponuditelja.
Korisnik je dužan dostaviti Ponuditelju novi raspored sa željenim proširenjem usluga.
Reklamacije
Ukoliko Korisnik nije zadovoljan izvedenom uslugom čišćenja, može se obratiti korisničkoj podršci Blistavog doma.
Korisnička podrška dostupna je Korisniku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
Da bi reklamacija bila valjana i zaprimljena, potrebno ju je uložiti u roku od 24 sata od njezina nastanka.
Korisnička podrška zaprima reklamacije Korisnika i po potrebi ponovno šalje tim čistača na lokaciju.
Ako se utvrdi da je reklamacija opravdana, Blistavi dom izvršit će popravke o svom trošku.
Ukoliko Korisnik nastavi imati reklamacije na rad naših djelatnika, omogućuje mu se besplatno otkazivanje pretplate.
Da bi se pretplata besplatno otkazala, potrebne su 3 opravdane reklamacije Korisnika.
U tom slučaju administrativni tim raskida pretplatu i ne nastavlja se ugovorna obveza.
U slučaju štete unutar Vašeg poslovnog ili privatnog objekta koja nastane od strane naših djelatnika, Blistavi dom d.o.o. snosi punu odgovornost.
Tvrtka je osigurana od štete kod Euroherc osiguranje d.d. u visini od 400.000,00 kuna.
Cjenik poslovanja
Pretplatnički paketi nude poslovnim i privatnim korisnicima uštede financijskih sredstava u odnosu na redovne cijene usluga čišćenja.
Redovna cijena usluge čišćenja po satu jednom djelatniku iznosi 80,00 kuna bez PDV-a.
Iskazana cijena uključuje sva sredstva i opremu potrebnu za rad.
Korisnik je u mogućnosti pretplatiti se na sljedeći paket i ostvariti znatne uštede:
Čisti paket - cijena sata čišćenja po jednom djelatniku iznosi 75,00 kuna po satu bez PDV-a.
Ako korisnik odluči nadograditi svoj paket, može se odlučiti za:
Sjajni paket - cijena sata čišćenja po jednom djelatniku iznosi 70,00 kuna po satu bez PDV-a.
Blistavi paket - cijena sata čišćenja po jednom djelatniku iznosi 65,00 kuna po satu bez PDV-a.
Način plaćanja pretplatničkog paketa ovisi o željama i mogućnostima klijenta.
Blistavi dom d.o.o. slat će Vam mjesečne račune za usluge čišćenja za vrijeme trajanja pretplatničkog odnosa.
Ukoliko tako želi, Korisnik može unaprijed uplatiti ukupan iznos za cijelo pretplatničko razdoblje.
Plaćanje je moguće izvršiti uplatom na transakcijski račun tvrtke, Paypalom ili gotovinskim plaćanjem na kraju svakog mjeseca.
Način popune obrasca
Obrazac zahtjeva za pokretanjem pretplatničkog odnosa mora sadržavati:
1. naziv,sjedište i OIB pravne osobe, odnosno ime, prezime i adresu fizičke osobe podnositelja zahtjeva
2. kontakt broj i e-mail adresu novog Korisnika
3. oznaku vrste objekta
4. datum željenog početka pretplatničkog odnosa
5. učestalost usluga čišćenja
6. kvadraturu i broj prostorija
7. posebne napomene
8. Korisnik je dužan pročitati i prihvatiti Odredbe i uvjete pretplatničkog ugovora
U kategoriju Posebne napomene naznačite posebnosti Vašeg objekta koje bismo trebali znati.
Klikom na gumb Pretplati me dovršit ćete proces registracije.
Završne odredbe
Po isteku ugovorne obveze, Blistavi dom kontaktira klijenta o mogućem nastavku pretplatničkog odnosa.
Ako Korisnik želi nastaviti koristiti isti paket, pretplata se automatski produljuje.
U protivnom, Blistavi dom d.o.o. prestaje pružati svoje usluge u budućem razdoblju.
Tokom pretplatničkog razdoblja i kasnije, Blistavi dom se obvezuje na tajnost Vaših privatnih informacija i korištenje istih isključivo u poslovne svrhe.
U slučaju razvoja novih promotivnih proizvoda i usluga, Blistavi dom će Vas kontaktirati putem e-maila.
Ugovor sklopljen putem interneta smatra se pretplatničkim ugovorom sklopljenim na daljinu i kao takav je važeći.
Korištenje bilo kojih stavki ovog Ugovora nije dozvoljeno bez odobrenja tvrtke Blistavi dom d.o.o.
Cancellation of service
The User may terminate the Subscription Agreement without paying a fee during and after the trial period of cleaning.
The trial period of cleaning depends on the length of the Contract.
For a 6-month subscription, you can cancel your subscription for free after the first cleanup.
For a 12-month subscription, you can cancel your subscription for free after the first two weeks of cleaning.
For a 24-month subscription, you can cancel your subscription for free after the first month of cleaning.
If after the end of the trial period the User does not inform the Provider of the desire to terminate the subscription relationship, the Provider shall initiate the subscription relationship in its full duration.
In the event that any of our three subscription packages is selected, the Customer may cancel the subscription even before the contractual obligation expires at any time.
The User is obliged to inform the administrative team via e-mail at This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. about the desire to cancel the subscription.
The User is not obliged to give the Provider the reasons for the extraordinary cancellation of the subscription.
The User's decision to cancel the use of the subscription package shall take effect immediately.
For cancellation of the subscription package before the expiration of the contractual obligation, an exit fee is charged:
For cancellation of the subscription to the Čisti paket which duration is 6 months, the User is obliged to pay the exit fee in the amount of HRK 500,00 kunas.
For cancellation of the subscription to the Sjajni paket which duration is 12 months, the User is obliged to pay the exit fee in the amount of HRK 800,00 kunas.
For cancellation of the subscription to the Blistavi paket which duration is 24 months, the User is obliged to pay the exit fee in the amount of HRK 1200,00 kunas.